.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطالبات 130 میلیارد تومان شرکت توزیع برق مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مطالبات شرکت توزیع برق مازندران در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، صنعتی، کشاورزی و سایر 130 میلیارد تومان است.

به گزارش شمال نیوز،قاسم شهابی اظهار کرد: در استان مازندران با توجه به شرایط جوی تمام نیروهای شرکت توزیع برق مازندران صد در صد به‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش هستند تا درصورت بروز مشکل نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تمام خطوط ناپایدار شناسایی شده و رفع آن در قالب مانور در شبکه برق‌رسانی در حال انجام است تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه برای ایام نوروز و تابستان 98 آماده می‌شویم، افزود: تمام طرح‌ها و برنامه‌ها در زمینه تحقق این مهم است که بتوانیم بدون هیچ‌گونه خاموشی و قطعی به مردم خدمات ارائه کنیم.

این مسؤول بیان کرد: موضوع مهم این است که باید مشترکان به‌موقع نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا بتوانیم بدهی پیمانکاران را پرداخت کرده و همچنین در طرح‌های برق در تابستان 98 سرمایه‌گذاری کنیم.

شهابی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مطالبات شرکت توزیع برق مازندران در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، صنعتی، کشاورزی و سایر 130 میلیارد تومان است که درخوست ما از شهروندان این است هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت هزینه برق مصرفی خود اقدام کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.